Πολύ καλή παρουσία της Διαιτητικής ομάδας της Ε.Π.Σ. Κιλκίς , Ασβεστόπουλου ( Μαυρίδη - Κονισπολιάτη ) στο ντέρμπι κορφής του 2ου ομίλου Γ Εθνικής Εθνικός Ν. Κεραμιδίου - Κοζάνη 1-1 . Δείτε τα καλύτερα στιγμιότυπα του αγώνα στο βίντεο .
πατήστε το βίντεο
Tags
ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ