Ευχρηστίες προς τους Ιατρούς του Γ.Ν. Κιλκίς .


 Αισθανόμαστε βαθιά την υποχρέωση να ευχαριστήσουμε θερμά , από καρδιάς και δημόσια τους γιατρούς και  το νοσηλευτικό προσωπικό του τμήματός της Ορθοπεδικής Κλινικής του Νοσοκομείου Κιλκίς , για την άψογη και εξαιρετικά ανθρώπινη αντιμετώπιση και φροντίδα τους προς τον γιό μας Ευγένιο .

Με τις καλύτερες εντυπώσεις και με εκτίμηση 
Ηρακλής και Αγγελική Παπαδόπουλου .

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη