Αισθανόμαστε βαθιά την υποχρέωση να ευχαριστήσουμε θερμά , από καρδιάς και δημόσια τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό του τμήματός της Ορθοπεδικής Κλινικής του Νοσοκομείου Κιλκίς , για την άψογη και εξαιρετικά ανθρώπινη αντιμετώπιση και φροντίδα τους προς τον γιό μας Ευγένιο .
Με τις καλύτερες εντυπώσεις και με εκτίμηση
Ηρακλής και Αγγελική Παπαδόπουλου .
Tags
ΔΙΑΦΟΡΑ