Το Διοικητικό Συμβούλιο του Εθνικού Σ.Σ. Μουριών εκφράζει τις πιο θερμές του ευχαριστίες προς όλους όσοι τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 20 Ιουνίου 2026.
Η μεγάλη συμμετοχή και η στήριξη του κόσμου αποτελούν για εμάς τη μεγαλύτερη ανταμοιβή και μας δίνουν τη δύναμη να συνεχίζουμε να διοργανώνουμε δράσεις που φέρνουν κοντά την τοπική κοινωνία, τους φίλους και τους υποστηρικτές του συλλόγου μας.
Παράλληλα, θα θέλαμε να ζητήσουμε μια ειλικρινή συγγνώμη για τυχόν αστοχίες και προβλήματα που παρατηρήθηκαν κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ιδιαίτερα σε θέματα που αφορούσαν την ποιότητα και την εξυπηρέτηση στο φαγητό και το ποτό. Λάβαμε σοβαρά υπόψη μας τις παρατηρήσεις και τα παράπονα που μας μεταφέρθηκαν και δεσμευόμαστε να αξιολογήσουμε όλα όσα συνέβησαν, ώστε να βελτιώσουμε την οργάνωση και τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας στις επόμενες εκδηλώσεις.
Η κριτική σας, όταν γίνεται με καλή διάθεση, αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για να γινόμαστε καλύτεροι. Στόχος μας είναι κάθε εκδήλωση του συλλόγου να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του κόσμου που μας στηρίζει διαχρονικά.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση, την εμπιστοσύνη και τη συνεχή στήριξή σας.
Με εκτίμηση,
Το Διοικητικό Συμβούλιο
Εθνικός Σ.Σ. Μουριών
