Προπονητής του ΑΣΤΕΡΑ για ακόμη μία χρονιά θα παραμείνει ο Θανάσης Ναλμπάντης..
Μετά την καλή εικόνα της ομάδας μας την περασμένη αγωνιστική περίοδο,τερματίζοντας στην τέταρτη θέση με την λήξη κ των μπαράζ ανόδου που συμμετείχαμε,καθώς και το άριστο κλίμα που επικρατούσε, ο πρόεδρος Γιάννης Παντικίδης και όλο το διοικητικό συμβούλιο έμειναν απόλυτα ευχαριστημένοι,και έτσι θα συνεχίσουμε μαζί και την νέα περίοδο..
Στόχος μας είναι να παραμείνει ο ίδιος κορμός και με 3-4 προσεγμένες μεταγραφικές κινήσεις στο ήδη ποιοτικό σύνολο μας να κάνουμε ένα βήμα παραπάνω σε σχέση με την περσινή χρονιά..
Tags
2019Α
