Το Ευχαριστώ του Δημήτρη Ασλανίδη .

Ήρθε η στιγμή που αποχωρώ από την ομάδα της γενέτειρας μου ,τον Ποντιακό Νέας Σάντας, αυτής όπου έκανα τα πρώτα βήματα μου ως ποδοσφαιριστής και τα τελευταία δύο έτη ως προπονητής .

Ευχαριστώ ολόψυχα όλους όσους συνεργάστηκα με όχι μόνο για να παρουσιάσουμε μια τοπική ποδοσφαιρική ομάδα ανταγωνιστική , αλλά κυρίως για τις ανθρώπινες σχέσεις που αναπτύξαμε και την φιλία μας , αγαθά που παρόλο τον ποδοσφαιρικό "χωρισμό", δεν θα χαθούν ποτέ.....στους ποδοσφαιριστές μου , στους συγχωριανούς και μη οι οποίοι στήριξαν την προσπάθεια μας σε περιόδους δύσκολες ειδικά με την covid εποχή , στον φροντιστή μας και στα παιδιά του Δ.Σ εύχομαι υγεία και ότι καλύτερο σε συλλογικό και ατομικό επίπεδο και αισθάνομαι την ανάγκη να τους ευχαριστήσω για την ευκαιρία που μου δώσανε να βάλω και εγώ ένα λιθαράκι σε αυτές τις επιτυχημένες ποδοσφαιρικές χρονιές της ιστορικής ομάδας του Ποντιακού Νέας Σάντας . 






Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη