Εφ' όλης της Ύλης : Κωνσταντίνα Βασιλειάδου η ''Πρώτη σκόρερ της ομάδας του Κιλκισιακού''

 


Η Κωνσταντίνα Βασιλειάδου γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη . Ζει και εργάζεται στο Κιλκίς ενώ σπουδάζει στα ΤΕΦΑΑ .
 Έβγαλε το πρώτο της δελτίο στον Κιλκισιακό το 2015  αγωνίζεται στην Επίθεση και είναι η πρώτη σκόρερ  της ομάδας την φετινή σεζόν με 9 '' εννέα '' τέρματα .

Sport News Kilkis : κ. Βασιλειάδου  καλησπέρα .
Κωνσταντίνα Βασιλειάδου : Καλησπερα κ. Καζακίδη .


Sport News Kilkis : Αρχικά τι ήταν αυτό που σε τράβηξε να ασχοληθείς με το ποδόσφαιρο ;
Κωνσταντίνα Βασιλειάδου :  Από πολύ μικρή  έπαιζα ποδόσφαιρο με τον αδελφό  μου και τα παιδιά της γειτονιάς μου , αλλά κατά κύριο  λόγο γνώρισα το ποδόσφαιρο μέσα από τον πατέρα μου ο οποίος  στο παρελθόν είχε  ασχοληθεί με την διαιτησία .

Sport News Kilkis : Φέτος είχαμε πρωτάθλημα ( Τις προηγούμενες λόγω πανδημίας δεν έγιναν )  και ο Κιλκισιακός έκανε μια πολύ καλή πορεία κατακτώντας την 3η θέση .
Κωνσταντίνα Βασιλειάδου : Φέτος ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά  για όλα τα κορίτσια της ομάδας , γιατί οι αντίπαλες  ομάδες  ήταν  πολύ δυνατές , εμείς νεοφώτιστη στην Β κατηγορία ( είχαμε κερδίσει την άνοδο την τελευταία σεζόν ) βέβαια εμείς σαν Κιλκισιακός  πέρα  από τις δυνατότητες  παίζουμε και πάντα με την ψυχή μας.
Κατακτήσαμε επάξια την τρίτη θέση αν και πιστεύω πως συνεχεία θα μπορούμε να φτάσουμε ψηλότερα ,  γιατί ξέρω τις  δυνατότητες  και τις αντοχές  τις ομάδας  μας .

Sport News Kilkis :  Είσαι η πρώτη σκόρερ της ομάδας και βοήθησες τα μέγιστα σε αυτή την πορεία .

Κωνσταντίνα Βασιλειάδου:Κάθε χρόνο προσπαθώ να βοηθάω την ομάδα  τα μέγιστα.  

Φέτος ήταν μια πολύ δύσκολη  χρονιά  για έμενα προσωπικά γιατί  είχα πολλές υποχρεώσεις με της σπουδές  μου αλλά και με την δουλεία  μου  . Κατάφερα να είμαι η πρώτη σκόρερ  της ομάδας κάτι  που αποτελεί κάθε χρόνο τον προσωπικό  μου στόχο και θέλω να ευχαριστήσω εδώ και της συμπαίκτριες  μου που με βοήθησαν .

Sport News Kilkis : Πως βλέπεις το ποδόσφαιρο προσωπικά , θα ήθελες να ασχοληθείς σε υψηλότερο επίπεδο ή υπάρχουν άλλες προτεραιότητες , ξέρω ότι  είχες προτάσεις για μεταγραφή θέλεις να μας  μιλήσεις ;
Κωνσταντίνα Βασιλειάδου :  Προσωπικά το ποδόσφαιρο το αγαπώ πολύ αλλά το βλέπω σαν χόμπι .
Δεν θα ήθελα να ασχοληθώ ( τουλάχιστον σε αυτή την δεδομένη στιγμή ) με το ποδόσφαιρο σε υψηλότερο επίπεδο γιατί υπάρχουν άλλες  προτεραιότητες  στην ζωή μου όπως η σχολή μου ΤΕΦΑΑ  Θεσσαλονίκης  από την όποια θα αποφοιτήσω σε έναν χρόνο .
Είχα αρκετές προτάσεις είναι αλήθεια  από ομάδες Α και Β εθνικής  αλλά όπως προείπα  εφόσον δεν θέλω να ασχοληθώ με το ποδόσφαιρο  σε υψηλότερο  επίπεδο αρνήθηκα.
Βέβαια θέλω να ευχαριστήσω όλες τις ομάδες  που ήρθαν σε επαφή μαζί μου γιατί το να θέλουν να παίξω για την ομάδα τους με τιμά ιδιαίτερα.
 
 Sport News Kilkis :  Στην Ευρώπη το γυναίκειο ποδόσφαιρο είναι πολλά βήματα μπροστά στην Ελλάδα γίνετε προσπάθεια να ανέβει επίπεδο θα τα καταφέρει η θα χρειαστεί πολύς χρόνος και προσπάθεια  μεγαλύτερη
Κωνσταντίνα Βασιλειάδου  :  Πιστεύω πως το γυναίκειο ποδόσφαιρο στην Ελλάδα είναι σε πολύ χαμηλό επίπεδο κάτι το οποίο είναι πολύ λυπηρό , γιατί υπάρχουν πολλά κορίτσια τα  οποία έχουν πραγματικά πολύ ταλέντο και το αγαπούν το άθλημα και εφόσον είναι σε τόσο χαμηλό επίπεδο είναι πολύ δύσκολο να προωθηθούν στο εξωτερικό , πιστεύω ότι θα χρειαστεί πολύς χρόνος και πολύς κόπος  για να αναγνωριστεί το γυναικείο ποδόσφαιρο στην Ελλάδα.


Sport News Kilkis : Είσαι κόρη του καταξιωμένου Κιλκισιώτη μη εν ενεργεία τώρα  Διαιτητή του Νίκου Βασιλειάδη δεν σε παρότρυνε να ασχοληθείς με το χώρο της Διαιτησίας ;
Κωνσταντίνα Βασιλειάδου  : Φυσικά και ο μπαμπάς μου με παρότρυνε να ασχοληθώ με την διαιτησία γι αυτό και το καλοκαίρι του 2021 έδωσα εξετάσεις στην σχολή διαιτησίας στις οποίες και πέτυχα.
Μελλοντικά θα ήθελα να ασχοληθώ με την διαιτησία και σε επαγγελματικό επίπεδο .


Sport News Kilkis : Ευχαριστώ πολύ , καλή τύχη σε ότι αποφασίσεις .  

Κωνσταντίνα Βασιλειάδου  : Κι εγώ σας ευχαριστώ που με δώσατε την ευκαιρία να μιλήσω για το γυναικείο ποδόσφαιρο . 
Θα ήθελα να αφιερώσω την φετινή χρόνια σε 2 άτομα , στους παππούδες που τους έχασα φέτος . 


Επιμέλεια: Νικόλαος Καζακίδης

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη