Ευχαριστήρια Επιστολή του Ανέστη Λαζαρίδη .


Mε την παρούσα επιστολή μου αυτή, θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές και εγκάρδιες ευχαριστίες μου προς έναν μεγάλο αριθμό ανθρώπων, που συμπαραστάθηκαν τόσο σε εμένα όσο και στην οικογένεια μου, δείχνοντας ανελλιπώς ενδιαφέρον για την κατάσταση και την πορεία της υγείας μου, προσπαθώντας να μας βοηθήσουν με κάθε δυνατό τρόπο.  
Ειδικότερα, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ιερείς του νομού Κιλκίς, τους μοναχούς αλλά και τους γέροντες των μοναστηριών του Άγιου Όρους και των Ιεροσολύμων, που καθημερινώς προσευχόταν για εμένα, ώστε να βελτιωθεί η κατάσταση της υγείας μου. Οι προσευχές τους αναμφισβήτητα μου έδωσαν ένα μεγάλο κίνητρο και δύναμη να συνεχίσω να προσπαθώ, παρακινώντας με να μην τα παρατήσω  ποτέ, έχοντας ως γνώμονα την πίστη στον Θεό.
Επιπρόσθετα, θα ήθελα να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στην Ε.Π.Σ Κιλκίς, τις ομάδες αλλά και τους διαιτητές συναδέλφους μου, όπως και στους συναδέλφους μου του Γ.Ν.Κιλκίς, οι οποίοι έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και ευαισθησία για το πρόβλημα υγείας μου και ήταν διαθέσιμοι όποτε τους είχα ανάγκη. Η ψυχολογική τους υποστήριξη υπήρξε ιδιαίτερα σημαντική για εμένα, καθώς ήταν πολλές οι στιγμές που χρειαζόμουν δίπλα μου καλούς φίλους.
Επίσης, επιθυμώ να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένεια μου, την σύζυγο και τα παιδιά μου, που βρίσκονται δίπλα μου σε κάθε ανάγκη, παρά το ψυχολογικό βάρος που σηκώνουν και οι ίδιοι. 
Τέλος, θα ήθελα να επισημάνω ότι το ενδιαφέρον όλων των συμπολιτών μου, γνωστών και αγνώστων, με συγκίνησε βαθύτατα. Σε μια εποχή δύσκολη, όπου οι άνθρωποι φαίνεται να έχουμε απομακρυνθεί μεταξύ μας, ένιωσα την αγάπη, την θαλπωρή και το πραγματικό ενδιαφέρον όλων των συνανθρώπων μου. 
Εύχομαι σε όλους υγεία, δύναμη και ευτυχία. Χριστός Ανέστη!

                                                                                                                


Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη