Αθανάσιος Αϊβάζης : Συλλογική προσπάθεια -Υπερηφάνεια για την επιτυχία .

Από τα αναντικατάστατα στελέχη του Απόλλωνα μας μίλησε για την επιτυχία της ομάδα του Ευρωπού και το αύριο .

Sport News Kilkis : Συγχαρητήρια κ. Αιβάζη για το Νταμπλ.
Α. Αϊβάζης : Σας ευχαριστώ πολύ , ήταν μια συλλογική προσπάθεια που ευδοκίμησε! 
Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους γιατί ο πρωταθλητισμός είναι δύσκολος ανεξαρτήτως κατηγορίας.


 Sport News Kilkis : Τα συναισθήματα έπειτα απο την επιτυχία .
Α. Αϊβάζης : Τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα. Επικρατούσε σίγουρα και σε ατομικό επίπεδο όπως και σε συλλογικό μια τεράστια χαρά και υπερηφάνεια καθώς η ομάδα έκανε για πρώτη φορά στην ιστορία της ένα αήττητο νταμπλ. 
Το συγκεκριμένο διάστημα νιώθω μόνο αδικία καθώς βρέθηκα εκτός ομάδας δίχως κάποια εξήγηση με στοιχεία. 
Αντίθετα δόθηκαν προς εμένα διάφορες ιστορίες αβάσιμες που δεν συμβαδίζουν με την ποδοσφαιρική μου πορεία.
Πλέον έχω δει τα πράγματα πολύ διαφορετικά κ σε αυτό βοήθησε η υποστήριξη του κόσμου. Έχω δεχθεί αμέτρητα τηλεφωνήματα και μηνύματα που πραγματικά με άφησαν έκπληκτο , από άτομα της διοίκησης , από συμπαίχτες καθώς και από τον απλό φίλαθλο του Ευρωπού  που είχαμε απλά ένα τυπικό γεια, να μου λένε ότι είναι μαζί μου. Ότι πάλευα μέσα στο γήπεδο από το πρώτο μέχρι το τελευταίο παιχνίδι. Τους ευχαριστώ πολύ έναν προς έναν για το ενδιαφέρον τους που το εκτιμώ πραγματικά !



 Sport News Kilkis :  Πρώτη σεζόν στο πρωτάθλημα της Ε.Π.Σ Κιλκίς ποιες είναι οι εντυπώσεις σου.   
Α. Αϊβάζης : Ας μην κρυβόμαστε, το ποδόσφαιρο περνάει μια παρακμή , όχι στο τοπικό του Κιλκίς μόνο, αλλά ακόμα και στην super league. Το Κιλκίς συγκεκριμένα διαθέτει ιστορικές ομάδες που απαρτίζονται και με πολύ αξιόλογους ποδοσφαιριστές με ταλέντο. 

Αυτό που μου έκανε αίσθηση είναι η δυναμική των ποδοσφαιριστών σε σύνολο. 

Προτιμώ να μείνω στο αγωνιστικό κομμάτι γιατί αυτό είναι που με ενδιαφέρει, για τα εξωαγωνιστικά είναι άλλοι οι αρμόδιοι που οφείλουν να προστατεύσουν τις ομάδες και τα παιδιά που αγωνίζονται.


Sport News Kilkis : Έχοντας αγωνιστεί σε Καβάλα και  Δράμα πως βλέπεις το επίπεδο των ομάδων 
Α. Αϊβάζης : Στην Καβάλα καθώς και στην Δράμα επικρατούσε κάτι παρόμοιο. Αυτό έγινε και φέτος. Λιγοστές ομάδες που ξεκινάνε για πρωτάθλημα και "ξεφεύγουν" στην βαθμολογία από τις υπόλοιπες συνήθως. 

Σίγουρα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις που κάνουν το άθλημα μας πιο όμορφο.
Το επίπεδο του Κιλκίς δεν έχει ν ζηλέψει τίποτα απολύτως από τις αντίστοιχες της Καβάλας και τις Δράμας. 

Αν μπορούσα να βρω την διαφορά σε αυτό το τρίγωνο είναι ότι σε πολλά γήπεδα φέτος συνάντησα πολύ κακούς αγωνιστικούς χώρους. Κάτι που δεν βοηθάει στο θέαμα και στην ταχύτητα.

Sport News Kilkis : Ο Πανδραμαϊκός μια ομάδα που τίμησες 5 χρόνια επέστρεψε στα τοπικά είχες εικόνα της ομάδας φέτος .
Α. Αϊβάζης : Ο Πανδραμαϊκος είναι ένα τεράστιο κομμάτι της ζωής μου. 
Δεν έχω λόγια να περιγράψω την αγάπη που ένιωσα , το πρωτάθλημα, το κύπελλο το super cup και τις 4 συνεχόμενες χρονιές στην τριάδα της Γ' εθνικής. 
Η ομάδα ήταν οικογένεια χωρίς υπερβολές, το έδειχνε μέσα στο γήπεδο. 
Ο ένας παίχτης προστάτευε τον άλλον σε ότι πρόβλημα υπήρχε , είτε αγωνιστικό είτε εξωαγωνιστικό . 
Υπήρχε ομοιογένεια και αυτό ήταν το μυστικό της ομάδας. 

Φέτος κάπου χάθηκε αυτό , και το αποτέλεσμα ήταν το ανάλογο. 
Είμαι σίγουρος και ελπίζω η ομάδα να επιστρέψει γιατί έχει πολυτέλειες , όπως ιδιόκτητο προπονητικό κέντρο με γυμναστήριο, 2 γήπεδα για παράδειγμα, κάτι που δεν συναντάς εύκολα σε τέτοιο επίπεδο. 

Δεν μπορώ να παραλείψω τα μηνύματα των φιλάθλων του Πανδραμαϊκου καθόλη την διάρκεια της φετινής σεζόν προς εμένα . 
Σίγουρα στο μέλλον πρώτα ο Θεός θα επιστρέψω εκεί που με εκτίμησαν και εκεί που ένιωσα σημαντικός .


  Sport News Kilkis : Τι υπάρχει για την επόμενη χρονιά για τον Αθανάσιο Αιβάζη .
Α. Αϊβάζης : Αρχικά έχω να παρακολουθήσω 6 αγώνες των μέχρι πρότινος συμπαιχτών μου. 

Ελπίζω να τα καταφέρουν γιατί το αξίζουν. 

Μακάρι να φέρουν πάλι χαρά στους συγχωριανούς μου. 

Από εκεί και πέρα έχω δεχτεί ήδη προτάσεις , 2 συγκεκριμένα εντός νομού Κιλκίς , αλλά είναι πολύ νωρίς ακόμα.


Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη