Θωρακίζει την εστία ο ΓΑΣ Κιλκίς.

 

Ο ΓΑΣ Κιλκίς και το τμήμα χάντμπολ ανακοινώνουν την έναρξη της συνεργασίας με τον αθλητή Ρούντολφ Μποροντάι για την αγωνιστική περίοδο 2023-2024. 
Ο Μποροντάι είναι από την Ουκρανία, γεννήθηκε στις 17.03.1998 και αγωνίζεται στην θέση του τερματοφύλακα. 
Πρόκειται για ένα γνώριμο στο ελληνικό πρωτάθλημα, καθώς τα τελευταία χρόνια αγωνίστηκε στον Φίλιππο Βέροιας και τον ΑΣΕ Δούκα. Έχει επίσης θητεία στις ουκρανικές ομάδες Ντόνμπας, Μότορ και Μότορ Πολιτέχνικα. 
Στις πρώτες του δηλώσεις για την μεταγραφή του στον ΓΑΣ Κιλκίς ανέφερε: « Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι μέλος του ΓΑΣ Κιλκίς. 
Θέλω να βοηθήσω την ομάδα μα πετύχει τους στόχους της και να βοηθηθώ κι εγώ από αυτήν με την εξέλιξη και την βελτίωση μου ως παίχτης. 
Οφείλω να πω ότι η ομάδα είναι πάρα πολύ δεμένη και είμαι ευγνώμων που συνεργάζομαι με τους συγκεκριμένους ανθρώπους. 
Θα ήθελα να ευχηθώ, από την μεριά μου, να αποφεύγουμε κάθε είδους εντάσεις  και να έχουμε όσο το δυνατόν περισσότερες χαρούμενες στιγμές, για την ομάδα, με πολλές νίκες».
Ρούντολφ καλώς ήρθες στον ΓΑΣ Κιλκίς.

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη