Επιστροφή Γιαβασίδη στον ΓΑΣ .Δηλώσεις του αθλητή .

 


Ο ΓΑΣ Κιλκίς και το τμήμα χάντμπολ ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον αθλητής Αλέξανδρο Γιαβασίδη για την περίοδο 2023-2024. 

Είναι γεννημένος στις 05/01/1994 και αγωνίζεται στην θέση του πίβοτ. Την περσινή αγωνιστική χρονιά αγωνίστηκε με την φανέλα του ΠΑΟΚ στην Handball Premier.

Ο Αλέξανδρος επιστρέφει σε γνώριμα λημέρια καθώς έχει ζήσει την ομάδα τόσο στην Handball Premier αλλά και στην περιπέτεια της Α2 κατηγορίας. Πλέον είναι έτοιμος με την εμπειρία του να βοηθήσει την ομάδα έτσι ώστε να πετύχει τους στόχους της. 

Για την επιστροφή του στον ΓΑΣ Κιλκίς ο Αλέξανδρος Γιαβασίδης δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος για την επιστροφή μου στην ομάδα της  πόλης μου, τον ΓΑΣ Κιλκίς. Μετά από 10 χρόνια η ομάδα επιστρέφει εκεί που της αρμόζει να βρίσκεται, στην Handball Premier.  Υπόσχομαι να  βοηθήσω κι εγώ με τη σειρά μου την ομάδα  για την επίτευξη τον στόχων που έχει θέσει. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστώ τον ΠΑΟΚ για την συνεργασία και ιδιαίτερα τον κ. Χασεκίδη και τον προπονητή μου Πανό  Γούσιο».

Αλέξανδρε καλώς ήρθες σπίτι σου!

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη