Γιάννης Πιπερτζής : Δικαιωμένος για την προσπάθεια -Βαριά η φανέλα του Κιλκισιακού .


Spor News Kilkis : Καλησπέρα Γιάννη .

Γιάννης Πιπερτζής : Καλησπέρα σας. 

Spor News Kilkis :  Φέτος η σεζόν για τον Κιλκισιακό ήταν απόλυτα πετυχημένη , Νταμπλ και άνοδος στην Γ Εθνική

Γιάννης Πιπερτζής : Η φετινή σεζόν για τον Κιλκισιακό μας ήταν άκρως πετυχημένη καθώς από την αρχή της χρονιάς βάλαμε 3 στόχους τους οποίους βγάλαμε εις πέρας με επιτυχία . Πρωτάθλημα ,κύπελλο και άνοδο στην Γ εθνική .

Spor News Kilkis : Είσαι ο ποιο παλιός ποδοσφαιριστής της ομάδας , είχες αγωνιστεί και στο παρελθόν 3 σεζόν στην Γ Εθνική με τον Α.Ο.Κ. 

Γιάννης Πιπερτζής : Η επιστροφή μου στον ΑΟΚ μετά απο δυο χρόνια απουσίας ( Ηρακλή Αμπελοκήπων και Μέγας Αλέξανδρος Ορφανίου Γ Εθνική ) είχε μοναδικό στόχο την άνοδο στην Γ εθνική. Παλαιότερα έχω αγωνιστεί για 3 σεζόν με την φανέλα του Κιλκισιακου στην Γ εθνική και όπως καταλαβαίνεται η αγάπη μου γιαυτην την ομάδα είναι μεγάλη και πλέον σαν πιο έμπειρος θα δώσω τον καλύτερο μου ευατο να βρίσκεται εκεί που τις αξίζει.

Με την φανέλα του Ηρακλή Αμπελοκήπων 

Στο Μέγα Αλέξανδρο Ορφανίου

 Spor News Kilkis : Πρόσφατα ανανέωσες με την ομάδα του Κιλκισιακού , αισθάνεσαι δικαιωμένος για την προσπάθεια ?

Γιάννης Πιπερτζής : Μετά το τέλος της σεζόν αισθάνομαι δικαιωμένος για την προσπάθεια μου καθώς η ομάδα πέτυχε τους στόχους της και ήμουν βασικός στέλεχος αυτής. 

Έτσι οι διοικηση αποφάσισε για την νέα σεζόν να μου κάνει πρόταση να ανανεώσω και η απάντηση μου ήταν αναμενόμενη.

Spor News Kilkis : Η Γ εθνική τα τελευταία χρόνια είναι πολύ πιο ανταγωνιστική , είναι δεδομένο ο Κιλκισιακός να είναι πρωταγωνιστής ?

Γιάννης Πιπερτζής : Όσο ανταγωνιστική και να έχει γίνει η Γ εθνική η φανέλα του Κιλκισιακου έχει μεγάλη ιστορία όποτε είναι δεδομένο να πρωταγωνιστήσει καθώς έχει και μια πολύ ικανη διοίκηση.

Spor News Kilkis : Ευχαριστώ πολύ καλή επιτυχία και συνέχεια. 

Γιάννης Πιπερτζής : Και εγώ ευχαριστώ. 

Επιμέλεια: Νικόλαος Καζακίδης

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη