Βασίλης Παμπορίδης : Έχουμε κίνητρο . Η ομάδα είναι πανέτοιμη .

 


Την Κυριακή αντιμετωπίζουμε μία ιστορική ομάδα του ελληνικού ποδοσφαίρου. 

Μία ομάδα η οποία έχει αγωνιστεί χρόνια στην Α Εθνική στην Β Εθνική και γενικότερα δεν έχει λείψει τα τελευταία χρόνια πάνω από δύο ή τρία χρόνια από τις  εθνικές κατηγορίες , δεν είναι άλλη από τον ιστορικό Πανθρακικό.

Ένα παιχνίδι το οποίο η ομάδα μου θα αντιμετωπίσει με πολύ μεγάλη σοβαρότητα, όπως φυσικά όλα τα παιχνίδια και ο μόνος σκοπός θα είναι η νίκη και οι 3 βαθμοί, που θα μας δώσει άλλο αέρα για τη συνέχεια του πρωταθλήματος.


Τα περσινά παιχνίδια με την ομάδα του Πανθρακικού και ο τρόπος με τον οποίον εξελίχθηκαν, και αναφέρομαι στο γκολ που δεχτήκαμε στις καθυστερήσεις μέσα στην Κρηστώνη που έχει Υποψία επιθετικού  φάουλ και η ισοφάριση από γκολ off site όπως φάνηκε και από την τηλεόραση μέσα στην Κομοτηνή, είναι δύο στοιχεία που δίνουνε περισσότερο κίνητρο στους ποδοσφαιριστές μου για τη νίκη στο συγκεκριμένο παιχνίδι.


Η ομάδα μου θα παρουσιαστεί πανέτοιμη έχοντας βέβαια την απουσία του αρχηγού μας Θοδωρή Παυλίδη ο οποίος αντιμετωπίζει ένα μικρό πρόβλημα σε παλαιότερο χειρουργείο και θα πρέπει να προστατευθεί, αλλά είμαι σίγουρος ότι αυτοί που θα τον αντικαταστήσουν και αυτοί που θα αγωνιστούν, θα αγωνιστούν και για αυτόν και θα φτάσουμε στην νίκη και τους 3 βαθμούς.

Η ομάδα μου θα προσπαθήσει και θα παίξει καλό ποδόσφαιρο. 

Θα ικανοποιήσει τους φιλάθλους αλλά και τους οπαδούς μας και όσους θα έρθουν να παρακολουθήσουν το παιχνίδι.

Οι ποδοσφαιριστές μου και εγώ προσωπικά ανυπομονούμε για το παιχνίδι της Κυριακής γιατί θα είναι ένα παιχνίδι που θα μας δώσει ώθηση για το μέλλον και εύχομαι να γίνει ένα πάρα πολύ ωραίο παιχνίδι σε αγωνιστικά ποδοσφαιρικά πλαίσια Αντάξιο της ιστορίας και των δύο ομάδων αφού κι εμείς πλέον είμαστε για τρίτη χρονιά σε εθνική κατηγορία. στη Γ εθνική.

Καλή συνέχεια σε όλους και καλή επιτυχία σε όλες τις ομάδες μας.

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη