Αποφάσισε να κρεμάσει τα γάντια ο Γιάννης Καλαϊτζίδης.

 

Την απόφαση του να κρεμάσει τα γάντια , ανακοίνωσε μέσω διαδικτύου ο Γιάννης Καλαϊτζίδης. 
Ο Γιάννης Καλαϊτζίδης με καταγωγή από το Κιλκίς ξεκίνησε την ποδοσφαιρική του καριέρα απο την ηλικία των 12 από τους Πόντιους Κιλκίς 89 και εν συνεχεία εχει αγωνιστεί στον Ηρακλή Κοιλαδίου,  Ηρακλή Φυσκας, Νίκη Ευκαρπίας, Κεραυνός Ποντοηρακλειας Κεραυνός Βάθης , Αστέρα Μ.Βρύσης,ΠΑΟΚ Κεντρικού , ΠΑΟΚ Κρηστώνης,  Έβρος Σουφλίου,  Μακεδόνες Λιβαδίων και στην μικτή της Ε.Π.Σ Κιλκίς του 80 γεννηθείς . Αποτελεί μέλος των Celebrities Kilkis με τους οποίους θα συνεχίσει να αγωνίζεται. 

Η Ανάρτηση του Καλαϊτζίδη .
Μετά από μια πολυετή παρουσία στα γήπεδα τις ενωσης ποδοσφαιρικών σωματείων Κιλκίς  έφτασε η ώρα της αποχώρησης μου από την ενεργό δράση.
Θα τολμήσω να πω.. ότι αγάπησα αυτόν τον χώρο σαν να είναι το ίδιο μου το σπίτι.. κ με όλη την δύναμη για ψυχής μου.
Παρα πολλές χαρές .. αλλά κ πολλές λύπες ταυτόχρονα.
Συναισθήματα κ καταστάσεις που θα μείνουν για πάντα χαραγμένες μέσα στην καρδιά μου.
Η μεγαλύτερη παρακαταθήκη που κρατάω όμως είναι η σχέσης που δημιούργησα κ η φιλίες που απέκτησα κ θα κρατήσω για πάντα στη ζωή μου.
Ένα πραγματικό κ ταπεινό συγνώμη σε όσους στεναχωρέσα .. αλλά πάντα μέσα σε αθλητικά πλαίσια.
Ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους τους παράγοντες - προπονητές - συμπαίκτες που είχα την ιδιαίτερη τιμή να συνεργαστώ.
Τέλος το μεγαλύτερο ευχαριστώ κ την μεγαλύτερη ευγνωμοσύνη την οφείλω στην ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ ΜΟΥ κ ιδιαίτερα στην ΓΥΝΑΊΚΑ ΜΟΥ.. που όλα αυτά τα χρόνια ήταν πάντα δίπλα μου κ στήριζε κάθε μου απόφαση κ επιλογή!!

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη